Cykeltur såhär på morgonen!


Tog mig en härlig cykeltur bort till Coopen för att handla hem lite som höll på och ta slut här hemma!
Vart en motionsrunda på 8.50 km fram & tillbaks och jag brände 278 kalorier! :)

Ut till solberga (Willys, Coope, Karlsson & ÖB) går det rätt smidigt att cykla, men hem är det lite jobbigare då det går uppför... men man tränar! :)
Bara ställa sig upp och trampa & se glad ut...
Sen är det ju extra tungt med allt man har handlat... kanon! :)

Blir nog en liten promenad senare idag med barnen också, vill inte gå så långt då jag har världens skoskav fortfarande men hoppas det läker fort så jag kan bege mig ut på mina härliga morgon promenader igen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0