Blir snart galen...


Vet inte vad det är som är galet med My blog post på fejjan, men mina inlägg som jag skriver kommer inte upp på fb! :S
Det har det alltid gjort förut, dom kommer inte ens upp på bloglovin vissa av dom...
Så jäkla tråkigt!

Vet att det har med RSS att göra också och den hade jag raderat från min blogg men är nu där igen, men ändå verkar det inte funka som det ska! :S

Jag tänker ju då inte börja om från början med en ny blogg pga. av att detta inte funkar som det ska!

Jag har ju bloggen för min egna skull och inte för att söka efter en massa läsare och så utan enbart för mig själv och för min familj som man sällan träffar som jag vet läser min blogg och följer barnen osv.

Sen är det ju alltid kul med att det är fler som tycker om bloggen och läser men inget som jag strävar efter precis!

Får väl se om jag får detta att funka eller inte!


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

är så för mej med men då ta tar ja bort bloggen från my blog post å lägger till den igen

2011-08-04 @ 23:17:46
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0