2011-08-31


En morgon på gymmet igen... härligt härligt att man verkligen har kommit igång och fått arslet ur vagnen och tar sig ner och träna! :)
Ännu skönare ska det bli när jag börjar med min personliga tränare, kommer säkert bli skitjobbigt då vi ska bygga muskler osv!
Men värt allt slit, blir säker ett bra resultat!

Dagens träning vart:

Cykla & lämna Liam på dagis sen vidare till gymmet - 4.11 km, brände 208 kalorier

Löpband 40+2 min (både gick och sprang) - 4.03 km, brände 382 kalorier
Rygg 2*10 - 25 kg
Mage 2*10 - 27 kg
Ben 2*10 - 36 kg

Cykla hem från gymmet - 3.52 km, brände 154 kalorier

Bränt sammanlagt 744 kalorier hittills idag på det som man ser hur mycket man bränner! :)

Har bränt hur mycket kalorier som helst sen jag började me att gå ut och gå och gymma igen...
Så det känns hu underbart som helst att dessa kalorier försvinner ur min kropp! :)

Nu kan man gotta i sig lite utan att få dåligt samvete då man tränar en hel del och bränner massa kalorier! :)

Imorgon blir det en vilodag för mig tror jag eller om jag ska ta den vilodagen på Fredag då är ju även storhjärtat hemma och ledig och likaså Liam är ledig från dagis!
Vi får se vilken dag det blir! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0