2011-08-30


Då var dagens träning avklarad! :)


Cykling & lämna Liam på dagis sen vidare till gymmet - 4.04 km & brände 214 kalorier

Löpband - 40+2 min "Fatburn", brant uppförsbacke, både gick & sprang - 3,77 km & brände 415 kalorier
Mage 2*10 - 27 kg
Bröst press 2*10 - 25 kg
Ben 2*10 - 39 kg

Cykla hem igen - 4.30 km & brände 236 kalorier

Brände sammanlagt på det som visar hur mycket kalorier jag bränner - 865 kalorier

Idag har jag även pratat med en tjej som kommer bli min personliga tränare nere på gymmet! :)
Känns riktigt, riktigt bra... Har bokat en PT konsultation med henne den 9.e September då vi ska gå igenom hur vi ska lägga upp träningen, bygga muskler och en massa annat! :)
Sen det bästa är att hon är med mig hela tiden och verkligen peppar en...

Visst det är ganska dyrt med en personlig träna men fan det är värt varenda krona! :)
Jag kommer nog må så mycket bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0