2011-08-29


Måndag och dags för en ny vecka med träning & roligheter! :)


Drog ner till gymmet idag och körde lite crosstraining, löpband, mage & rygg så nu känner man sig duktig igen efter en helg med enbart en massa mys! ♥


Började med att cykla ner till gymmet - 3.24 km & brände 131 kalorier

Väl inne på gymmet körde jag detta:
Crosstrainer - 20 min + 2 min "Fat Burn" 1.6 km, 166 kalorier
Löpband i uppförsbacke - 40 min + 2 min "Fat Burn" 3,22 km, 350 kalorier
Mage - 2*10, 27 kg
Rygg - 2*10 24 kg


Efter gymmet var det bara att sätta sig på cykeln och cykla hem igen! :)

4.09 km & brände 253 kalorier


Så idag har jag bränt en del kalorier, sammanlagt 900 kalorier... det är ju mer men just på det jag cyklade & tränade som visade hur mycket man har bränt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0