2011-08-25


Träna, träna, träna är vad jag har gjort nu på morgonen! :)

Cyklade först och lämnade Liam på dagis sen cykla jag vidare ner till gymmet där jag körde samma pass som igår fast idag vart det lite mer! :)

Cykling ner till gymmet - 2,65 km och brände 106 kalorier
Träningscykel 20 min + 2 min Fat Burn - 9 km & brände 146 kalorier
Löpband 40 min manuel - 3,4 km & brände 203 kalorier
Löpband 20 min + 2 min Fat Burn - 1,96 km & brände 195 kalorier
Cykling hem från gymmet - 3,57 km & brände 158 kalorier

Så idag har det bränts kalorier igen, känns riktigt härligt!
Sammanlagt har jag cyklat/gått/sprungit: 20,58 km
Och jag har sammanlagt bränt: 808 kalorier

Nu har jag precis intagit lite lunch som bestod av 1 avokado & lite keso! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0