Vilken natt...


Liam somnade som en gud igårkväll men vaknade någon gång inatt (kollade aldrig vad klockan var) och var helt hysterisk och jätteledsen så troligen drömde han någon mardröm!
Ingenting dög och man försökte trösta honom, men näää!

Tillslut så somnade han iaf. om men sov väldigt oroligt och nu sitter han och äter lite frulle och är hur pigg & glad som helst! :)


Det är alldeles strax dax att dra iväg till dagis!

Själv ska jag hem och träna lite granna på crosstrainern, funderar även på att köra lite lätt på Wii också! :)
Skönt att röra lite på fläsket men att man tar det lite lungt som jag har blivit tillsagd att göra...
Helst av allt vill jag ju ner på gymmet men det får vänta tills lillen är ute och jag kan köra på med mitt styrke program! :)


Vädret idag är helt underbart! ♥
Hoppas verkligen att detta underbara väder kommer att fortsätta, solen värmer nå fruktansvärt redan nu! :)


Nä, det är dax att klä på både mig & Liam, borsta tänderna, byta blöja och sen cykla bort mot dagis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0