Välkommen foglossning!


Då får man känna på hur foglossning är då, jag som var helt smärtfri när jag väntade Liam! :)

Har en sjuk smärta över blygbenet & i ljumskarna sen har det även spridigt sig upp mot ryggen & höfterna så sökte på foglossning coh exakt dom symptomen har jag fått!

Försökte vila förut idag men inte då, hade så sjukt ont... värst är det när man setat stilla och ska resa sig och gå...
Man går fan som en anka fram! :)
Även mornarna när man har sovit och ska resa sig upp för att gå så hugger det till i ljumskarna och det känns inte speciellt skönt!

Men jag klagar inte för det... smärta tillhör graviditeten sen att jag var helt smärtfri med Liam så behöver det ju inte betyda att jag är det med denna! :)
Alla graviditerer ser ju olika ut, så vi får se hur detta slutar... är ändå snart över! :)


Nu ska jag mysa med mitt lilla charmtroll som jag precis hämtat hem från dagis! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0