Uttråkad...



Det kan man lungt säga att jag är! :)
Lillfisen sussar gott i sin säng sen en stund tillbaks, hoppas han ska sova hela natten nu utan att vakna av en dum mardröm och bli jätteledsen!
Det är inte ofta det händer men när det väl händer så är det inte skoj, för han är totalt otröstlig och blir helt hysterisk! :(

Men dumma mardrömmar har nog alla...

Funderar på vad jag ska hitta på för skoj, glor ju aldrig på tv längre för där finns de inge vettigt att glo på!
Internet suger det också, ända man gör är att bloggar, kollar fejjan, läser några få bloggar sen är det inte så mycket mer! :)

Sååå otroligt skönt att det redan är Tisdag imorgon, snart är älsk hemma & ledig hela 4 dagar! ♥
Massa skoj som vi kan hitta på tillsammans, dels shoppa, storhandla, mysa, busa och en massa annat... Me Like! ♥

Tror nog jag ska ta och lägga mig i sängen och slå på någon film och bara va för mig själv och `´Lillen`´ som bökar på för fullt iofs! :)

Ska ta och lägga upp några bilder från dagens solstråle innan jag lägger mig också! :)

Hoppas ni haft en lika bra & underbar dag som vi har haft! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0