Träna...



Liam är på dagis och jag ska nu sätta fart med träningen här hemma... :)
Både crosstrainer & Wii... ska nog köra 20 min crosstraining sen vad det blir på Wii återstår att se, har som sagt en del att välja på där! :)
Mycket tränings spel..

Ska bli skönt att röra på fläsket och komma igång lite lätt med träningen igen som har legat på is ett tag pga. att min kropp sa ifrån!
Men nu hoppas jag att jag ska kunna köra på lite lätt...

Gymmet får som sagt vänta tills `´Lillen`´ är ute, visst det är tråkigt... vill ju inge annat än ner på gymmet och köra mitt styrkepass som jag har där!
Och även alla andra övningar, roddmaskin, löpband, olika aerobicspass m.m!
Men dumt att köra på för hårt nu, bättre att ta det lite lungt för att sedan i slutet av sommaren börja köra på lite hårdare! :)

Här ska det ner mot nya mål och må bättre! :)
Mådde ju så sjukt bra när jag började gå på gymmet, sen vart man gravid och kroppen sa ifrån och det hamnade på is...
Det är ju inte billigt med gymkort precis och inte på Balanze, men jag älskar Balanze... det bästa gymmet jag har gått på! :)

Nä, sätta fart så man kan ta sig en härlig dusch efter träningen innan det är dags att fixa iordning någonting att äta! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0