Svettigt!


Har hunnit med en hel del idag faktiskt av listan som jag skrev i detta inlägget!
Däremot ska jag vänta med att ta badrummet tills imorgon då Liam är på dagis, känns lite skönare att få göra det i lugn och ro utan att han ska va med precis överallt! :)

Tog faktiskt och gjorde iordning våran balkong idag också med att dammsuga den och fixa där ute!
Vi har ju en grön härlig utematta som ligger där så är enkelt att dammsuga den!
Däremot så är det så mycket bark och skit som har flygit in så tog lite tid att få bort det, men nu är det mesta borta och jag ska ta resten imorgon också!

Annars känns de väldigt skönt att ha hunnit med de mesta idag faktiskt...

Är ju bokhyllorna också som ska göras, men där är det inte så mycket, men funderar på att flytta runt lite saker bara!

Liam & jag har även vart ute, vi tog oss en cykeltur i det underbara vädret och vi köpte även en glass...
Eller jag köpte en glass till Liam som han fick smaska på medans vi var ute!

Nu ska jag ta och göra klart middagen, börjar bli grymt hungrig! :)

Sen blir det att kolla runt lite på nätet efter några snygga sommarkläder till vårat lilla charmtroll, både jacka, shorts, linnen, t-shurts och så! :)
Se om man hittar nå fint eller om man inte gör det!
Måste även iväg ock köpa vår/sommar skor till han!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0