Suck!!!


Man måste få klaga ibland! :)


Nattningen för Liam idag gick käpprätt åt helvete om jag säger så...
I 45 minuter fick jag sitta bredvid honom i sängen innan han somnade, och han gjorde allt för att hålla sig vaken... snackade på som bara den, vred och vände sig, försökte kliva ur sängen ett x antal gånger och la man tillbaka honom och sa att han skulle sova och klappade honom på kinden så vart det ett jäkla liv och han vart jätteledsen!
Han ville inte alls sova, han skulle minsann vara vaken!!!

Men jag gav mig som sagt inte och tillslut så somnade han!


Fast idag har vart en stressig dag för oss allihopa, skulle till MVC kl 11.30 och innan dess så var det ärenden som skulle fixas så hans middagslur gick ju åt skogen också och när vi kom hem fixa vi iordning lite lunch för Liam var så pigg och ville inte sova!
Efter lunchen så la vi oss alla 3 och vilade, så är mycket därför nattningen idag gick åt skogen då allt har blivit förskjutet idag!


Man ska va glad att sådan här nattning kommer väldigt sällan och oftast händer det när han missar sin middagslur och somnar senare på dagen än vanligt!
Oftast vill han ju sova vid 11 - 11.30 snåret och sova i 1½ - 2 timmar och då somnar han oftast hur bra som helst och utan problem på kvällen vid 19 eller strax efter!


Fast hur mycket ens barn går en på nerverna och gör allt för att reta upp en så kan dom aldrig få en att sluta älska dom!
Liam är mitt allt, mitt lilla charmtroll och jag kommer aldrig sluta älska honom hur mycket han än går mig på nerverna och gör saker som han vet att han absolut inte får göra! :)


Han har ju även kommit in i en period, eller kommit in den har vart till och från rätt länge nu... rena trotsen!
Får han inte som han vill blir det gap och skrik och han kastar sig ner på golvet och störtbölar, han tar och gör allt som han inte får göra och han vet exakt vad han inte får göra och vad som gäller! :)
Säger man åt honom att det är aj aj så säger han tillbaks aj aj och visar med fingret sen flinar han bara och tar saken eller gör det han inte får!


Visst är trotsåldern helt underbar... eller inte! :)
Och man vet att när den väl är över så komme det ytterligare en ny och troligen värre än den som var innan!
Så kommer det hålla på!


Men mamma & pappa älskar dig över allt annat vilden, ingenting kan få oss att sluta älska dig! ♥


Nu när jag äntligen kan koppla av och bara varva ner så ska jag lägga mig i sängen och bara vara, slå på en film och bara njuta!


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0