Snart är den min...



Har precis klickat hem denna härliga OnePiece Jump in Teddy Fleece...
Jag som är så sjukt frusen av mig spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, så ska bli riktigt härligt att ligga i soffan och mysa i denna härliga Jump in Teddy Fleece! :)


Nu längtar jag efter att den ska komma hem, ca 12 dagar stod det att det skulle ta...
Passade på att klicka hem denna då den var nersänkt ganska så mycket i pris... Ordinarie pris: 2279:- och var nu nersänkt till: 1140:-

Me Like! ♥



Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vilken mysig dress! Själv köpte jag min från Ziperall för 599:-. En ceriserosa ^^ Såå mysig ju! Kommer vara härlig att strosa omkring i efter förlossningen ;)

2011-04-28 @ 13:38:21
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0