Skön så skönt!


Härligt med nystädad lägenhet, doftar underbart och är fint! :)
Ända tills Liam kommer hem och röjjer! HaHa
Det är alldeles strax dax att åka och hämta hem mitt lilla charmtroll, hoppas bara att det inte ska börja ösregna när jag drar iväg! :)
Men det skulle ju inte förvåna mig om det skulle börja göra det, för nu är det väldigt mörkt och mulet ute!
Vill även hinna låta Liam vara ute ett tag när vi kommer hem så nu håller jag mina tummar & tår att inte regnet kommer, gör ju inge om det är lite som kommer bara det inte öser ner! :)


Jag vill så gärna göra om här hemma men går ju inte göra ett skit, då hela lägenheten är så grymt puckad byggd! :(
I vardagsrummet kan man bara byta plats på soffan & bokhyllan sen vårat sovrum kan man inte göra ett skit i...
Liam´s rum går ju att omublera om lite i sen köket går inte heller att göra ett skit i pga. att vi har ett ganska stort köksbord nu än vad vi hade innan!
När vi hade vårat mindre bord så kunde man ha det vid fönstret men går ju inte nu då bordet är större och kyl & frys står där borta också!
Aja, bara gilla läget! :)


Nu vill jag så gärna in till stan och kolla efter kläder till Liam! :)
Men det får allt vänta tills vi får pengar, är inte så lång tid kvar som tur är! HaHa


Ohh, imorgon är det dax för MVC besök igen, lyssna på `´Lillen`´ och mäta... ska bli så mysigt! ♥
Sen får vi se vad BM säger angående det sista TUL vi var på, om det blir ytterligare ett eller om det räcker med detta denna gången! :)


Ska ta och klä på mig och göra mig iordning för att cykla iväg och hämta hem vilden nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0