Skitväder men skönt med Torsdag!


Bläää, jag som hade hoppas på att det skulle bli kanonväder även idag men jag hade nog fel då vi läste på aftonbladet inatt att dom gått ut med en stormvarning klass 2!!!

Och det har redan börjat blåsa nå fruktansvärt här! :(
Man får väl hoppas på att det kommer lugna ner sig och bli finare väder frammåt dagen så vi kan gå ut!
Tänker inte gå ut när det blåser full storm ute iaf.! :)

Men det återstår ju som sagt att se om det ger sig och blir sol & fint eller om denna blåsten/stormen ska fortsätta!
Annars får vi ha en mysig innedag jag & lilleman! ♥
Hitta på nå skoj, rita, måla med fingerfärg, mysa i soffan, leka med bilar, tågbana, duplo...
Ja, det finns ju en massa vi kan hitta på så tråkigt lär vi nog inte ha det! :)

Hääärligt att det är Torsdag idag, och sista dagen på veckan som älsk jobbar! ♥
Se vad vi ska hitta på för skoj när han är hemma! :)
Än så länge har vi inte bestämt någonting, men blir nog att va ute en hel del!

Imorgon är det Fredag och går in i en ny vecka med `´Lillen`´, åhhh vad vi längtar!
Inte alls lång tid kvar nu, går in i v32 redan... (31+0)! ♥
Och jag hoppas verkligen att h*n ska växa på sig lite och bli större...
Det är ju allt från 7 veckor till 11 veckor kvar, så lite borde h*n kunna växa på sig lite! :)
Tror dock inte h*n kommer ut förtidigt utan tror att jag går över några dagar även denna gången!
Med Liam gick jag över 4 dagar! :)

Ska ta och fixa iordning lite frulle till mig & Liam nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0