Påsk, helg & babbel!


Helgen är inte slut ännu men den har vart helt underbar hittills, bara fått njuta och umgås med mina fina, ätit gott och haft det allmänt bra! :)
Känns som det är Söndag idag fast det bara är Lördag, och älsk är hemma 2 dagar till... Sweet! ♥

Jag är inte sådär jätteförtjust i varken påsken eller julen, däremot midsommar tycker jag är hur mysigt som helst!
Men blir nog lite annorlunda när Liam & `´Lillen`´ växer upp, vad gör man inte för sina barn! :)

Här sitter jag och bloggar lite, kan inte alls sova... är 2.a dagen i rad som jag går upp strax innan 05 sen blir jag helt död mitt på dagen men jag kan bara inte sova!



Idag har jag ingen aning vad vi ska hitta på mer än att vara ute, ska ju bli kanonväder idag så man får ju passa på! :)
Blir nog att cykla iväg till någon stor lekpark så Liam får leka av sig!
Eller om man bara går in till dagiset här bakom oss, dom har en lekpark som är hur bra som helst... sen är det nog ganska dumt av mig att sätta mig på cykeln igen när jag har så förbannat ont titt som tätt!
Åhh, vill verkligen att tiden ska gå snabbar nu så vi kan få har våran lilla solstråle i famenen snart! ♥
Bara få börja om på nytt med livet fast med en familjemedlem till! :)

Även jag ska börja mitt nya liv efter graviditeten, ska verkligen mot nya mål och jag ska lyckas också! :)
Ska bli så härligt att äntligen få börja träna igen och köra på mitt schema!
Fast det får ju som sagt vänta ett tag efter förlossningen! :)

Först och främst blir det att njuta av mamma livet till 2 st solstrålar! ♥

Det är ju som sagt inte så värst lång tid kvar tills lillen är hos oss... 7 veckor kvar till Bf, sen kan h*n ju komma 2 veckor innan eller gå över 2 veckor också! :)
Så man får väl räkna med att det är allt från 5-9 veckor kvar! :)
Och tiden går ju så SJUKT fort!!!

Om dom nu inte väljer att plocka ut lillen, men däremot vägrar jag kejsarsnitt... iofs. är det akut så är det en annan sak, men vill hellre att dom sätter igång mig om det nu skulle va så!

Huua... jag har inte ens packat BB väskan eller planerat någonting, blir väl som med Liam... sista minuten!
Nää... denna gången ska jag ha allt packat och fixat innan vi åker in! :)
Ska ta och sätta mig och skriva upp en lista vad vi ska ha med oss både till mig & bebis! :)

Jag är bara sååå glad över våra grannar som ställer upp i vått & torrt, dom kommer ju även ta hand om Liam när vi åker in! :)


Jag känner på mig att denna sommaren kommer bli den bästa, det är så mycket saker vi har planerat att göra och jag verkligen längtar! :)


Hmm... har inte så mycket mer att skriva just nu, funderar på att lägga mig på soffan och se om jag kan slumra till lite eller om det ska va helt omöjligt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0