Ny header!


Nu har jag gjort om lite till i min blogg, flyttat runt dropdown menyn så den är över min header nu till vänster, ändrat teckensnitt, färger, header m.m! :)
Får ta och fortsätta imorgon eller någon annan dag när jag har ork eller lust!
Men just nu känner ja mig ganska så nöjd, vill bara få till en snygg header också!

Har precis setat och pillat på en som jag vart färdig med nu!
Man har så mycket tankar hur man vill göra headern men när man väl sätter sig går det åt skogen!
Fast denna vart jag ganska nöjd med, skulle vart lite större bilder och så bara men går att ändra eller göra en helt ny! :)

Min nya header:


Och ytterligare en till som jag vart mer nöjd med för tillfället!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0