Några bilder på dagens vilde! ♥


Jag har som sagt tagit några bilder på vilden idag... har ju sagt att jag ska försöka bättra mig på att just fotografera lite mer men sen får man ju se hur det går med den saken! :)
Men jag tror det kommer bli mer då man åker iväg på lite äventyr eller hittar på saker hela familjen och speciellt nu när det är sommar snart och man inte alls är hemma så värst mycket sen ett STORT PLUSS att vi blir ytterligare en till i familjen! ♥


Liam är ju som sagt inte så förtjust i att bli fotograferad, men ibland ställer han faktiskt upp och börjar posa framför kameran så man får väl passa på att fota honom då! :)
Men oftast springer han bara ifrån eller så börjar han endast spela pajjas och vänder ryggen till! :)


Fast idag fick jag iaf. några bilder, kanske inte värdens roligaste men ändå! :)
Dom duger för mig och Liam hade skoj med sin hopp ko! ♥


Sen strax efter 19.00 så somnade han gott i sin säng utan några som helst problem! :)
Så skönt när man får dessa dagar, för ibland kan han va riktigt jäklig och inte alls vilja sova!
Men så är det nog med ALLA barn & även vuxna någon gång ibland! :)


Hoppkon är verkligen en stor favorit för Liam! :)

 

Här vart det visst Pingu på barnkanalen så Liam vart klistrad framför tv´n! ♥

 

 

Liam växer så det knakar, undra hur lång han blivit nu...
Måste ta och mäta honom imorgon! :)

 

Finns ingen underbarare än du! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0