Någon som kan hjälpa mig!? :)


Jag behöver ha lite hjälp med att få bort den vita på slutet av dropdown menyn men får inte bort det på något sätt! :(
Någon som vet hur man ska göra???

Jag blir snat galen på detta och raderar skiten ytterligare en gång, fast jag har fattat lite mer hur man gör nu! :)
Men småpill gör mig så tokig när jag inte fattar hur man ska gå till väga!

Hoppas de finns någon där ute som vill hjälpa mig! :)

OCH JAG VET BLOGGEN SER FÖRJÄVLIG UT JUST NU! :)


Uppdatering!!!

Nu har jag fått till menyn, men däremot kommer jag att ändra tillbaks då hela bloggen ser för jävlig ut om man kollar i Explorer, däremot ser den kanon ut om man använder Mozilla Firefox!

Det är likadant på andras bloggar, kollade på älsk dator nyss som använder Explorer och näää... ser som sagt för jävligt ut!

Så nu vet ni att dom som kollar era bloggar med Explorer så kan det se helknasigt och helt sjukt ut!!!

Så ska ändra tillbaks till mitt gamla men göra om den för den ser bra ut i både Explorer & Firefox!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0