Massa utebus! ♥



Har vart en helt strålande dag idag så vi har faktiskt vart ute hela dagen sen jag hämtade Liam från dagis vid 14! :)
Var bara in och käkade lite middag sen drog vi ut och busade igen, lekte i sandlådan, rensa rabatterna, busade med hunden ozzy, sparka fotboll och en massa annat! :)
Sen skulle det självklart klättras upp på berget vi har här och springas ute i skogen! ♥

På kvällen fikade vi lite granna och sen vart det ett bad, välling för att sedan sussa! :)
Så dagen har gått väldigt fort, vilket har vart så skönt!

Jag & Anki drog även ner på stan då jag var tvungen att köpa järntabletter så Liam fick vara hemma och busa med Stefan sålänge! :)

Ja, det är det vi har gjort idag... har inte så mycket annat att skriva utan ja är sjukt trött, snorig, ont i kroppen och ska lägga mig och glo lite på BB 24-7 tror jag och hoppas på att jag ska somna!

Lillen bökar på för fullt titt som tätt! ♥ Me Like! ♥

Najtinajt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0