Lördag!


Liam sov som en gud även inatt! ♥

Man blir så glad och känner sig helt utvilad när dessa dagar med nattningen går kanon!
Igår så var han uppe till strax innan 20.30, frågade Liam om han skulle gå in och sova i sin säng och han sprang in dit på en gång med snutte & nappen och la sig! :)
Satte mig bredvid honom en liten stund och han tvärslocknade ganska så fort!
Sen vaknade han hur pigg & glad i morse kl. 07.30, då kom han upp trallandes och skrattade hur piggelin som helst! ♥
Så härligt, och jag hoppas verkligen att detta kommer att fortsätta nu!

Förut har det vart ganska jobbigt att natta honom när T har vart hemma, då har han inte alls velat gå och lägga sig utan velat vara uppe med pappa och mysa!
Men igår gick det kanon!

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det är mulet & grått ute även idag och har regnat lite granna!
Men det är ingenting som hindrar oss från att gå ut! :)
Så vi ska alldeles strax klä på oss och gå ut till lekparken och busa lite granna innan Liam ska sussa middag.
Han brukar vilja sova vid 11-12 tiden, det gör dom även på dagis så det är rätt skönt att det är samma tider som gäller hemma, vissa dagar vill han sova lite tidigare... beroende på hur trött och hur tidigt han vaknat på morgonen! :)

Nä, ska avsluta här nu så vi kan gå ut!

Hoppas ni får en bra Lördag! ♥


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Åh vad skönt att nattningen går så bra nu! Och att han sover hela nätterna! Det önskar jag att Devin kunde börja göra också.. Dessvärre så har jag samma problem som du hade just nu. Devin vill inte somna i sin säng alls när hans pappa är hemma.. Då SKA det sovas i pappas knä eller i vår säng.. Typiskt.

2011-04-02 @ 09:53:04
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0