Lite nytt...


Precis klickat hem lite nytt till Liam, inte så värst mycket men 1 par skor, 1 par sandaler, 1 par badshorts och 1 present (trehjuling).
Inte långt kvar tills våran lilla "stora" kille fyller 2 år! :)
Han har ju iofs. en men tycker den är så plastig och blää och vill gärna ha en i metall och så va den extra billig över halva priset så man fick passa på!
Skulle helst vilja ha den i röd men fick bli blå! :)

Eftersom jag har så ont mellan benen (foglossning) så blir det nog ingen shopping på stan imorgon... vilket känns väldigt tråkigt!
Men jag hittade ju fina skor att klicka hem så det gör inte så mycket + att jag hade en kanon rabatt och de så skulle det nog bli mycket dyrare att shoppa detta på stan! :)

Fast ska ändå ner och glo lite inne på Lindex här imorgon tror jag om jag nu orkar, skulle vilja hitta en snygg kepa till Liam...
Måste även iväg och storhandla, så vi får se hur det blir imorgon med det!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0