Kväller!


Det har vart en ganska så lugn dag här hemma idag... vilket har vart väldigt skönt!
Vi var ut en sväng på dagen förut, tog en cykeltur och bara njöt av det underbara vädret! :)
Var även iväg med Anki en snabbis och handla hem lite granna som behövdes till kylen! :)

Sen var vi ute en sväng efter vi hade käkat middag och busade uppe här på gården, Liam sparka boll, klättra berg och hade det allmänt skoj!
Själv är jag helt slut efter denna dagen! HaHa

Tycker Söndagar är så grymt tråkiga, skillnad hade vart om det var någonting som hade öppet här som tex. Lindex, Vero Moda eller någon sådan affär men dom har ju som sagt stängt på Söndagar...
Man kan säga att denna hålan är totalt död på Söndagar! :)
Fast man kan ju hoppas att dom börjar ha öppet på Söndagar nu också när sommaren är på G och alla turister/sommarmänniskor kommer hit! :)
Har för mig att dom började ha öppet på Söndagar förra året om jag inte har fel nu...

Aja, är ändå en tråkig stad att gå i... man åker hellre in till Eskilstuna! :)


Vart inte så mycket fotande idag men någon bild på guldklimpen när vi skulle cykla iväg vart det! :)

 

 

 

Nu tar jag och säger godnatt och går och lägger mig i sängen och glor på BB, fast jag lär nog slockna så trött som jag är... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0