Klarade oss utan regn...


Och vi har även vart ute & busat i lite mer än 1½ timme! :)
Vädret är inte det bästa grått, mulet & kallt... men vi slapp ju regnet som sagt så man ska väl va glad för det!


Vi har precis kommit in och ska börja göra iordning middagen alldeles strax, vilket blir stuvade makaroner & falukorv idag! :)

Liam sitter och kollar på barnkanalen och varvar ner lite granna nu innan det är dax att käka, sen blir det nog bara massa mys för mig & lillfisens del! :)
Känner mig inte alls så värst kry, har hostat en massa i flera dagar nu och det vill verkligen inte ge med sig! :(
Blir nog även ett härligt varmt skumbad för oss ikväll innan Liam ska sussa!


Annars har jag inte så mycket mer att skriva just nu... mer än att jag måste bli bättre på att ta lite kort som man kan lägga upp då och då i bloggen! :)
Men man har ju blivit så dålig på det, men ändras nog när `´Lillen`´ kommer ut så då lär det bli att man fotar en massa igen! :)
Liam är ju inte den som är still precis så är ju inte lätt att fota honom! :)
Men det lär nog bli en massa fotande när syskonen myser! ♥
Åhh... vad jag längtar! ♥


Nä... ska fortsätta med middagen nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0