Hmmmz...


Såhär ser min blogg ut just nu... och jag vette sjutton hur man ska ändra och dona med dropdown menyn...
Jag blir som sagt GALEN snart!

Har verkligen inte tålamodet till detta! HaHa
Men det går ju att ha en fin blogg utan dropdown meny, men har ju alltid velat ha det och försökt fixa det så många gånger men alltid gått åt skogen!
Förutom idag då jag har fått till den så den visar allt men är ändå inte nöjd för jag kan inte få den på stället jag vill ha sen ovanför headern som ska in...

Så slutar nog med att jag tar tillbaka min gamla design istället!!!


Uppdatering:

Kanske ändrar jag mig då jag faktiskt tycker den vart ganska OK ändå! :)
Aja, det återstår att se, gjorde bara en liten test header nu och la in för att se hur allt blir...
Ska även ändra färger, bakgrund, teckensnitt m.m tror jag!
Men det tar jag när jag har mer tid!

Nu ska det lagas mat! Tjiiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0