Hmmm...


När vi hade käkat middag så tog Liam & jag oss ett härligt bad tillsammans sen stack han ut i vardagsrummet och kollade lite tv där han också tvärslocknade!
Både jag & älsk försökte göra allt för han skulle vakna men icke sa nicke så han lär ju va vaken ett tag ikväll!
Han har ju inte sovit någon lunch lur idag förutom 20 minuter i bilen när vi hade vart iväg och handlat!
Liam ville inte alls sova vidare när vi hade kommit hem, annars brukar han alltid vilja sova 1½-2 timmar´s lunch lur i vanliga fall!

Aja, denna kvällen får vi se hur den slutar... bara rutinerna inte förstörs nu vilket jag inte tror dom kommer göra heller! :)
Någon dag ska han självklart få vara vaken och mysa med oss i soffan! ♥

Ska fortsätta kolla på BB live, eftersom vi inte har TV11 längre så skaffade vi 24/7 då dom sänkt till halva priset på det! :)
Jag har fastnat totalt i BB skiten, dom roar mig på något sätt... HaHa
Kul att kunna kolla precis vart man är i datorn eller i min iPhone istället för att kolla avsinttet på datorn dagen efter själva sändningen! :)

Aja... nog om det ska glo vidare lite, fast det inte händer nå speciellt... :)
Sen blir det att väcka vårat lilla charmtroll så vi kan ha lite Lördagsmys i soffan! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0