Härliga Tisdag!


Strålande väder, solen är framme, fåglarna kvittrar, balkongdörren på vid gavel och fönstrena öppna! :)
Kan det bli bättre...

Har precis kommit hem efter att ha vart och lämnat vilden på dagis! :)
Oj, oj, oj så glad han blev när han kom till dagis... det är så otroligt skönt att bara lämna honom och han vinkar glatt och springer in och leker med sina lekkamrater på en gång! :)

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men funderar på att göra om lite i Liam´s rum samt rensa lite leksaker och plocka ner dom i förrådet, dammsuga & svabba golvena här hemma!
Skönt att göra det i lugn och ro!

Annars har jag faktiskt ingen aning vad man ska hitta på idag, Liam ska hämtas hem vid 14 och efter det blir det nog att stanna ute ett tag och njuta av det underbara vädret!

Näe, jag ska nog ta och sätta fart här hemma så jag får saker och ting gjorda! :)


Hoppas ni får en strålande dag! ♥



Kommentarer
HANNA

ha en bra tisdag :D

2011-04-26 @ 08:48:32
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0