Härliga Lördag!!!


Verkar inte som det ska bli något regn idag då vi har rena vårvädret, soligt & varmt så vi har passat på och vart ute hela morgonen fram tills nu! :)
Vi har busat & lekt, rensat lite på framsidan, plockat och donat nere i hallen, vart inne på dagiset som ligger här bakom så Liam har sprungit av sig massa och lekt som en tok! :)
Så skönt att bara kunna släppa honom utan att man måste ha koll stup i ett vart han drar iväg, här hemma måste man ju se efter han hela tiden då det är stora berg, bilväg, parkering där folk kör som idioter...
Liam är ju det lilla busfröet som bara sticker sin väg, han är inte alls rädd av sig! :)

Det skulle va bra skönt att flytta till nå helt eget med stor tomt och staket runt så det bara är att släppa ut honom! :)

Vart en del bilder tagna med iPhonen, tog ju inte med mig systemkameran så dum som jag var! HaHa
Men lägger upp några av bilderna iaf. i ett nytt inlägg! :)


Nu har vi nästan precis kommit in och ska alldeles strax äta lite Lasagne till lunch, sen kommer även mamma/mormor & pappa/morfar hit och käkar middag tillsammans med oss...
Kommer bli supermysigt, blir nog fläskfilé, pommes, beanesås, sallad och våran hemmagjorda vitlössås/dipp! :)


Jag ska även ta och fixa iordning lite här uppe, dammsuga & svabba golvena... jag har vart ute med grovsopor och fixat lite och även satt på en maskin med tvätt! :)


Hoppas ni får en underbar Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0