Grrr...


Jag har försökt SÅ MÅNGA gånger med att fixa min blogg med en dropdown meny!
Visst idag fick jag ALLT att funka men däremot inte ändra så det vart bra!
Tyckte det såg för jävligt ut om jag ska va ärlig!

Vart mellanrum mellan header & dropdown menyn och det vill jag inte ha, sen vill jag ha den över headern men gick åt skogen det också och mitt tålamod är inte det bästa med att sitta och pilla på en blogg! HaHa
Jag gillar enkla & snabba designer så min blogg får duga som den är ett tag till!

raderade allt och satte in mitt gamla igen, får se om jag får nå tålamod att fixa iordning det senare eller någon annan gång!
Nu vet jag ju hur koderna och det ska vara och fanns massa bra tips om man sökte runt lite granna! :)

Aja, bara gilla läget... just nu känner jag att bloggen ligger lite åt sidan med design och utseénde!

Ska även ta och rensa massa kategorier som jag har, mycket som bara är skit egentligen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0