Godnatt!


Liam har sovit sen ett bra tag tillbaks, och jag ska ta och lägga mig också!
Är så sjukt trött idag, känner mig mer död än levande! :)
Men ändå har jag vart väldigt pigg på dagen, rensa och donade i förrådet imorse, vart iväg och handlat, hämtat ut paket, vart ute och busat med Liam sen har vi bara myst i soffan tillsammans och kollat på Pippi Långstrump! :)

Jag slocknade även till i soffan en stund medans Pippi filmen var på, sen vaknade jag av att Liam stod och tittade på mig och pickade mig i huvudet med sina fingrar! :)
Min underbara solstråle! ♥
Han tyckte nog inte att jag skulle sova mera! :)

Sen har jag fått så sjukt ont mellan benen så man ser ut som en anka som trippar fram ibland... haha
Men det gör inte ont hela tiden utan det kommer titt som tätt, värst är det på morgonen när man vaknar och ska kliva ur sängen! :)
Men det är bara gilla läget, snart har vi vår 2.a lilla solstråle hos oss! ♥

Nästa vecka är det dax för MVC besök igen, allt för att kolla så `´Lillen`´ växer som h*n ska!
Man får väl ta och hoppas på att den gör det!
Kommer även bli inskickad på ett till tillväxtultraljud, så får se när det blir!
Hoppas även då att %.en ska ha gått ner från -16,6... men det återstår ju som sagt att se!

Nä, nu lockar sängen... GODNATT! ♥
Hoppas bara på att `´Lillen`´ ska hålla sig lugn nu för en gångs skull så jag kan sova utan att ha en hoppande mage! :)
Alltid kvällar och mornar som det är värst på... kan även vakna på nätterna och h*n börjar böka på direkt! :)
Verkar vara en pigg en där inne! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0