Godnatt eller nå!


Jag är så sjukt trött nu för tiden så jag lägger mig gärna och sover tidigt på kvällen!! :)
Nackdelen är att man kliver upp så grymt tidigt på morgonen då ens 2 favoritkillar fortfarande ligger och sussar gott i sängarna! :)

Men även om jag håller mig vaken sent så spelar det ingen roll kan ändå inte sova på mornarna utan kliver upp strax efter 05-06...
Aja, det är bara gilla läget och vänja sig då man snart får en till liten solstråle som kanske inte alls blir likadan som Liam som älskade att sova nästan hela nätterna och mornarna när han var mini! :)
Man kan ju alltid hoppas att den turen finns, att man fortfarande har en 2 åring som sover hela nätterna och en liten bebis som vaknar någon gång och vill ha mat! :)

Nu ska jag sussa, bara slänga upp ett inlägg till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0