Godmorgon Torsdag!


Härligt att vakna upp med världens ryggsmärtor... eller inte!!!
Men tog mig iaf. ett varmt bad så nu känns det lite bättre! :)

Vart inte så mycket sömn inatt då älsk & jag var vakna ett tag... rätt var det va så kände jag hur blöt min tröja var då hade jag läckt en massa från bröstet... HaHa
Jag hoppas verkligen att pyret i magen kommer vilja amma denna gången, vill ju inge hellre!
Ville ju att Liam också skulle amma men han ville tydligen inte det!
Men han är frisk och kry idaginge fel på nan om det nu skulle va så! :)

Innan jag somnade inatt... det tog tid, jag låg och vände & vred på mig för ingen ställning passade bra... började må illa massa, sen kom smärta i både rygg & mage!
Pyret i magen ville inte alls sova heller utan bökade runt så det gjorde ju inte att det onda försvann precis!
Men efter mycket om och men så somnade jag iaf. till slut! :)

Mina 2 hjärtan ligger fortfarande och sussar gott så jag har ingen aning vad jag ska hitta på...
Jobbigt när man inte kan sova bara för det skulle behövas! :)

Idag var det ju planerat att hela familjen skulle åka in till Eskilstuna och shoppa lite, men tyvärr har jag ju foglossning så att gå runt och strosa i en stor stad och massa affärer känns inte så jättelockande då man går runt som en anka titt som tätt och får sjukt ont...
Så idag blir det nog bara att vi tar oss ner på våran lilla stad här och kollar in Lindex & ser vad dom har för skoj!
Det tråkigaste är att allt går ju åt då det var babyboom när Liam föddes här... så alla köper ju i stort sätt stl. 86, 92!!!
Men så kan det vara, är ju inge akut med kläder till Liam precis, eftersom han har så sjukt mycket kläder egentligen, men däremot skulle jag vilja hitta nå gulligt till lilla pyret i magen vad det nu är för kön! :)
Finns ju så himla mycket söta barnkläder, så tråkigt att dom växer så fort bara! :)

Vi måste även åka iväg och storhandla, så får se om det blir av idag eller inte!

Det är så himla skönt att älsk är hemma och ledig nu i 4 dagar! ♥
Försöka hitta på en massa skojj och äta gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0