Godmorgon Onsdag!


Liam har precis vaknat och sitter och kollar på Chugginton på barnkanalen! ♥
Själv har jag vart vaken ett tag, kan verkligen inte sova på mornarna längre!
Jag ska alldeles strax ta och göra iordning lite fulle för att sedan göra oss iordning så vi hinner med alla saker vi ska göra innan det är dags att dra iväg på MVC besök...
Är lite nervös inför besöket idag, vad våran BM ska säga... är rädd att det ska bli kontroller på kontroller, men hoppas som sagt att jag slipper det! :)
Visst är det bra att dom kollar upp att bebis växer som h*n ska och vise versa men det är inte kul att åka in på kontroller hela tiden!
Som tur är det inte lång tid kvar tills du är ute hos oss! ♥


Längtar efter att få höra bebis igen, kan ju lyssna på bebis hemma också men just nu är gele´n slut och har inte vart iväg och köpt någon ny! HaHa
Det finns ju inge mysigare än att ligga i sängen och lyssna på bebis hjärtljud & rörelser! :)
Liam kommer jämt upp och ska lyssna han med, sen börjar han prata med lilla bebisen därinne... så himla gullig! ♥
Liam får verkligen mig att smälta, så underbar unge! ♥


Vädret idag är verkligen grått & trist, men hoppas att det ska klarna upp så vi får lite sol och härligt väder! :)


Hoppas ni får en kanonbra dag, fö nu ska jag fixa iordning frulle! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0