Godmorgon Onsdag!


Liam bestämde sig att vakna vid 6 idag så det var bara att försöka kliva upp! :)
Själv skulle jag vilja ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet och somna om, men nu har jag piggnat till!

Liam sitter och äter lite frulle (risgrynsgröt & knäckemacka) skönt att få i honom lite granna innan det är dax att åka iväg till dagis!
Annars brukar han inte va så värst förtjust i att äta frukost såhär tidigt på mornarna, men risgrynsgröt är någonting han gillar så det äter han glatt! :)

Hääärligt med Onsdag, och idag är det SISTA dagen som älsk jobbar sen är han hemma i 4 hela dagar...
Underbart! ♥

Själv har jag så sjukt ont mellan benen, som det trycker på och nu har det även gått upp i sidorna och i ryggen...
Det är som sagt inte lång tid kvar tills lillen kommer ut till oss... allt från 5 veckor till 9 veckor! ♥
Om dom nu inte väljer att plocka ut h*n, men det hoppas jag inte... kommer vägra kejsarsnitt, men är det akut så är det men hoppas jag slipper...

Tiden går verkligen fort! :)
Såhär hade jag ALDRIG när jag vändade Liam, inte någon smärta eller ont någon stans förns jag var på förlossningen och fick värkar!
Enligt min BM så verkar jag vara en person som öppnar mig utan att veta om det...
Det är lite läskigt just denna graviditeten eftersom allt gick så fort med Liam...


Nä ska inte sitta och babbla en massa, utan klä på oss och ta fram kläder till Liam så vi kommer iväg...
Ska försöka cykla bort med honom, skönt att röra på sig! :)
Sen får vi se hur det blir med träningen idag, eftersom jag ahr ont har jag ingen större lust att hålla på! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0