Full rulle...


Är det i magen just nu, den lille trycker på med rumpan som bara den så det gör sjukt ont ibland! :)
Men det är ju sååå härligt att känna det lilla livet! ♥
H*n är mest aktiv på kvällar/nätter men ibland är h*n också väldigt aktiv hela dagarna så verkar vara en pigg liten krabat där inne! :)
Man ser hela magen hoppar runt sen hur den trycker på med rumpan sida till sida, h*n ligger ju med huvudet neråt! :)


Vill bara att du lille ska komma ut till oss nu! ♥
Längtar som en tok efter dig! :)


T börjar tro att det är en liten flicka
som gömmer sig inne i magen, men jag tror fortfarande att det är en liten pojk! :)
Men det ska bli en överraskning! ♥
Om vi nu inte blir inskickade på fler UL så man ser! :)


Sist på TUL så knep den lille så gick inte att se ordentligt... men på det först UL vi var på så tror vi att vi fick veta vad det var men jag litar inte 100% på det så detta ska bli skoj! :)
Men för mig kvittar det vad det än är för kön, båda är sååå välkoma så! :)


Från det ena till det andra, jag har faktiskt bakat 2 st sockerkakor idag! :)
Vart så himla sugen på sockerkaka...
En helt vanlig och en tigersockerkaka så ska nog ta mig en bit nu... haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0