Fredag!


Vilken underbar dag! ♥
Hela familjen är samlad... så det kan inte bli bättre!


Vi har vart ute och busat hela morgonen, sen åkte jag iväg med Anki & Stefan och handlade så vi har fyllt upp både kyl & frys, sen drog vi ner på stan... köpte några öl åt älsk och alkoholfritt jordgubbsvin till mig! :)
Var även inne på Lindex och kollade runt lite men är totalt urplockat, så det suger!

Som tur är så har vi massa sommarkläder till vilden nu och väntar bara på att hans nya skor ska komma hem, både gymnastikskor & sandaler! :)

När jag kom hem sussade Liam gott i sin säng och har vaknat för en liten stund sedan så vi ska ta och klä på oss och gå ut igen! :)

Själv fryser jag som en gris även idag, så nu längtar ja nå fruktansvärt efter min OnePiece Jump in Teddy Fleece att gosa ner mig i!
Den kommer väl nästa vecka! :)

Nä, klä på oss och gå ut, sen blir det att fixa iordning käk... Hajmalfilé, potatis, hemmagjord kall sås och kokta grönsaker... Det är smaskens det! :)

Sen blir det självklart Fredagsmys ikväll... Lite popcorn och någon mysig film! :)

Åhhh idag är det allt från 4-8 veckor kvar tills vi har vår 2.a lilla solstråle hos oss! ♥
Endast 41 dagar kvar till BF!

Som vi längtar efter dig allihopa... ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0