. . .


Vilken Lördag vi har haft, hunnit med en massa både igår & idag och det känns riktigt skönt!
Igår dammsög jag & svabbade alla golven, det behövdes verkligen kan jag lova! Haha
Katten fäller nå grymt med hår heeeela tiden, äv vinterpälsen som åker av antar jag! :)

Idag har vi vart iväg och handlat lite granna, dels 2 st nya lådor till Liam´s rum! :)
Har bestämt att jag vill ha färgglatt i hans & den nya `´Lillen´s`´ rum, så fick bli 1 rosa & 1 lila låda! :)
Passar perfekt till dom lådorna vi redan hade (limegrön & lite mörkare grön/blå)
Älskar när det är en massa olika färger som passar ihop med varandra! :)
Det är likadant med kläder, färgglada kläder är helt underbara!

Vi har nästan precis kommit in efter att ha vart ute och busat i sandlådan!
Och nu håller jag på med käket som alldeles strax är klart!
Känner för att äta lite tidigare idag då vi ska ha en riktig myskväll idag med lite gotta osv! :)

Blir Taliatelle & köttfärssås till middag idag, hoppas på att Liam ska äta lite också då han är väldigt dålig på att äta nu för tiden!
Frukt äter han bra men inte frukost eller nå sånt!

Det som är bra är att han börjat säga till om det är någonting han inte gillar då säger han Bläää!
Så frågar man honom om det inte var gott, då svarar han: Neee!
testar man samma sak igen typ någon dag senare osv och blir samma svar!

Nä nu är maten klar så ska ta och duka!

Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0