En liten docka till Liam! :)


Imorse klickade jag hem denna söta dockan till Liam! :)
Det fick bli en pojke, velade ett bra tag om jag skulle köra på pojken eller flickan! :)
Har funderat länge på att köpa just en docka som han kan mata, byta blöja m.m på men har lixom inte blivit av...
Denna dockan kan även kissa på pottan osv. :)

Kollade också efter dockvagn, men den kan lika gärna vänta, vet ju att Liam och dom andra barnen på dagis är väldigt mycket för att traska omkring med dockvagnarna! :)

Det är ju som sagt inte länge kvar tills Liam har en riktig bebis att mysa med! ♥
Käääärlek! ♥

Så troligen kommer dockan redan imorgon, vi får hoppas på det! :)
Dom brukar va väldigt snabba och jag har redan fått så jag kan följa paketet, så nu håller jag mina tummar & tår att den kommer imorgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0