En innedag idag...


... då det regnar för fullt ute!
Det är så mörkt och dystert men samtidigt älskar jag när det regnar, helst när man ska sova och man hör regnet smattra på taket... då sover jag som bäst! :)

Så idag har vi bara myst inne, lekt lite med Liam´s tågbana och nu håller jag på och gör iordning lite middag som idag blir pommes m. korv & grönsaker!
Känner inte för att äta men måste ju, så fick bli nå enkelt och lätt! :)
Sen är det en sån tråkig Söndag då älsk åkt och jobbat! :(

Tankarna fortsätter snurra runt i huvudet på mig, fast jag känner `´Lillen`´ buffa runt lite då och då...
Men det är nog ingen fara, vill bara att h*n ska växa på sig lite granna!

Ikväll när Liam somnat blir det att lägga sig i sängen och bara glo på BB 24/7 och vara för sig själv! :)
Finns inge annat att glo på så man kan lika gärna lägga sig och glo på det...

Medans jag fixar iordning middagen här hemma så sitter Liam snällt i sin saccosäck och kollar på Pingu! :)
Han blir så glad varje gång han får titta på dom filmerna! :)
Måste ta och köpa några fler filmer med Pingu, fast man har nog sett alla! HaHa

Ska ta och slå på BB 24/7 medans jag fixar käket också så man ser vad dom gör för lilla Martin som fyller år idag! HaHa
Jag känner mig som rena BB nörden, men dom roar mig och jag har ju mina favoriter där inne som jag verkligen hoppas på att någon av dom tar hem hela skiten! :)
Även Rodney som var mit HAT objekt innan har vuxit i mina ögon, även Katerina tycker jag har blivit bra fast hon skriker lite för mycket ibland men hon är härlig på sitt sätt! :)
Dom som jag hoppas att någon tar hem hela BB är: Gurkan, Martin, Sara, Simon eller Peter!

Sen finns det ju dom som jag verkligen inte tycker är värda att va kvar i BB och det är: Vanessa, Sonia och Annie!
Stör mig verkligen på Sonia... hon säger verkligen FATTARU i varje jäkla mening hon säger.. sååå störande!!!
Hoppas verkligen att Vanessa eller Patrik åker ut ikväll och att Rodney får stanna kvar! :)

Nä, nog för mig!
Tjiiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0