Busunge...


Nattningen idag gick väl sådär...
Han somnade till i sin säng men vaknade efter en stund när han märkte att jag var borta!

Jag var ute på balkonen och plockade upp saker som hade blåst ner, dels vårat tak till utelampan hade blåst bort så fixade till det och när jag kommer in hör jag hur någon sitter och pratar i våran säng! :)
Då har Liam tagit med sig sin snutte, snuttekudde & sin stora kudde och traskat in till oss och hoppat upp i våran säng! :)
Sötnosen våran!

Han la sig till rätta och blundade, men var snart uppe igen då jag var ute i köket och fixade iordning mig en macka men det var bara att säga åt honom att gå in och lägga sig igen och han klättrade glatt upp i sängen och la sig tillrätta igen och vips så somnade han! :)
Och nu har han sovit ett tag så hoppas han ska sussa gott inatt så han orkar med dagis imorgon! :)

Jag ska själv ta och gå och lägga mig alldeles strax, kolla lite på BB 24-7 och bara slappa!
Så skönt att ha denna tiden på kvällarna, visst nu ligger Liam också i våran säng men går alltid att lyfta in han till hans när jag ska lägga mig om det skulle va så! :)¨

Eller så får han sova hos oss inatt el. om T bär in honom när han kommer hem!
Tycker det är så fruktansvärt mysigt att ha Liam mellan oss, han är så himla go jämt...
Ska pilla en i håret, klia en på armen och kramas en massa! ♥

Nä, ska ta och krypa ner i sängen!

Hoppas ni haft en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0