Buffelibuff Buff! ♥


Nu är det ett riktigt liv i magen! ♥
Var ett tag sedan jag kände dessa riktigt hårda buffar/sparkar från `´Lillen`´!
Det var likadant när vi var ute idag så fick jag en riktig buff så det gjorde riktigt ont...
Som igårkväll när jag låg i sängen alldeles själv och lyssnade på hjärtljuden & rörelserna så började h*n böka runt som en tok där inne! :)
Det kändes precis som jag skulle kissa på mig eller som att h*n var påväg ut och fostervattnet skulle gå...
Det var riktigt obehagligt faktiskt och gjorde ganska ont! :)

Det är ju så himla mysigt när man känner rörelserna och ser hur magen rör sig! ♥

Längtar så otroligt mycket tills du kommer ut! ♥

Och jag hoppas verkligen att du ska växa på dig dessa sista veckorna som är kvar!
Tycker tiden går alldeles för fort!

Men vi längtar efter dig allihopa! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0