Bloggfix!


Nu börjar bloggen ta lite form som jag vill ha den! :)

Hittade en enklare version av dropdown meny som jag använder mig av, så nu slipper jag ha en lång lista av Senaste inläggen, kategorier, Arkiv & länkar i min meny! :)

Och den ser även bra ut i Explorer än vad den dropdown menyn gör som man lägger in länkar & sånt själv i!

Har även ändrat lite färger, header m.m!

Men jag är som sagt långt ifrån klar & nöjd!!!

Annars finns det ju grymt snygga bloggdesigner som är gratis om man nu skulle vilja använda en sådan!
Så man får väl se, jag struntar väl i om någon annan har gjort designen och så huvudsaken jag gör min egen header som jag vill ha den! :)




Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

snyggt de blev :) du får jätte gärna fixa min blogg igen nu då Nolle Bolle har kommit :)

2011-04-10 @ 22:28:33
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0