Allt så gott som gjort...


Ja så är det, har hunnit med massor sen jag lämnade Liam på dagis! :)
Badrummet är helt klart och doftar så gott där inne nu, det ända som jag i stort sätt har kvar att göra är att fixa älsk & mitt sovrum med att rensa där inne! :)


Nu håller jag på med lite lunch så får göra det sista innan jag ska hämta hem lillfisen igen! :)
Så skönt när man har dessa dagar då man har ork & lust att fixa en massa!


Vädret har vänt och är helt plötsligt grått & mulet! :(
Det som var så fint imorse med sol och allt, men känns som det ska börja regna när som helst...


Mmm, jag är så HUNGRIG... men snart är det maaaat! :)
Blir pommes, korv, beanesås & kokta ärtor till lunch idag - snabbt, gott & enkelt! :)
Sen är jag såååå sugen på just beanesås! :)

Funderar även på vad jag & Liam ska äta till middag idag, men blir nog falukorv & stuvade makaroner! :)
Mig spelar det ingen roll om jag äter korv både till lunch & middag!
Skillnad om Liam hade vart hemma, då vill jag ha varierande mat till lunch & middag! :)
Oftast när Liam är hemma blir det bara enkel lunch, han är ju tokig i risgrynsgröt, mannagrynsgröt & havregrynsgröt och det är ju perfekt lunch! :)
Men tyvärr blir det väldigt sällan vi äter gröt & smörgås till lunch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0