Zumba

Nu har jag klickat hem Zumba... :)
Så nu ska det tränas och dansas här hemma! HaHa
Ska även försöka få med storälsk på lite dansning... men det lär jag väl inte få! HaHa
Kul som satan är det iaf.

Lessnade på att kolla via datorn när jag skulle dansa Zumba, går ju inte bränna ut skiten (inga IMG filer) så då gav jag upp och beställde det istället!
Det är inte billigt precis, men tror nog att det är VÄRT dom pengarna! :)

Varför köpa de mindre paketen när man tjänar på att köpa det stora?!? :)
Får ju med en massa andra skivor, 2 par hantlar, outgivet matrial m.m
Sen kanske det finns ännu mer saker att köpa, men inte vad som fanns på sidan! :)

Själva paketet kostade 999:- sen tillkom det frakt osv. så det slutade på 1127:-


Zumba "Ultimate Experience" Upgrade Kit

Detta är paketet för dig som vill ha allt!

Samlingen innehåller baspaketet Zumba Fitness PLUS all den härliga Zumba-musiken på 3 cd-skivor PLUS nästan 2 timmars tidigare outgivet material på 3 fullmatade dvd-skivor PLUS ett extra par Toning Sticks (hantlar) för den ultimata Zumba-upplevelsen!

Extramaterialet omfattar:

  • Zumba Fitness Original Sountrack CD (55min)
  • Zumba Fitness Cardio Party Soundtrack CD (45min)
  • Party Nation, world music by Zumba Fitness CD (48min)

  • Zumba Power DVD (47 min) – en kaloriförbrännande explosion! Den här dvd:n kombinerar de bästa rörelserna och rytmerna för en maximal kaloriförbränning. Träna och njut samtidigt! Inkluderar även bonusen Zumba Kids, en speciell dansrutin anpassad för att dina barn ska kunna vara med och dansa!

  • Zumba Advanced DVD (39 min) – ett fullständigt träningsprogram för hela kroppen i högt tempo med den bästa musiken och bästa danserna, inklusive salsa, merengue och till och med flamenco.

  • Zumba Abs, Buns and Thighs DVD (32 min) – en lustfylld och rolig workout med utvalda, effektiva övningar för att träna typiska problemområden som mage, stjärt och lår. Den bästa Zumba-träningen någonsin!


  • Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0