Vilken härlig Söndag! ♥

Jag, lilleman, bästa Linn & lilla Noe åkte in till Eskilstuna en sväng idag! :)
Hämtade även upp Maria och drog vidare ut till Tuna Park...
Vart en hur mysig dag som helst, käkade, snackade och handlade lite! :)
Köpte 3 st boxer till lilleman, så himla sött!
Hittade även en Bamse tallrik som jag INTE kunde låta bli att köpa! :)

Liam & Noe fick även åka helikopter
, vilket båda två verkade gilla extremt mycket! :)
Fick några bilder, men hade bara mobilen med mig! :)
Men dom bilderna duger också!

Lilleman är helt slut efter denna dagen, så det lär bli en tidig kväll för honom idag!
Ska gå ut och fixa vällingen så fort jag lagt upp bilderna, sen blir det mys framför barnkanalen och sen bums i säng! :)
Om han inte somnar i min famn!
Sötnosen som är så trötter
!

Sötnosarna åker helikopter!


Mamma´s finaste lilla prins!

Sötis Noe!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0