Våran Lördag!

Den har vart helt underbart bra! :)
Haft det supermysigt tillsammans med Linn & lilla Noe...
Liam blir alltid så glad när han får träffa Noe... sötnosen!

Lillfisen & jag tog tåget till Södertälje där vi mötte upp Linn & sötis Noe...



Vi drog in till Skräholmens Centrum först för jag skulle kolla på ett par träningsskor, vilket ja hittade också! :)
Är grymt nöjda med dom, assköna att ha på sig och ett + är att jag tycker dom var superfina! :)
Och självklart är det NIKE! :)

Efter det så drog vi vidare till IKEA, där vi först käkade lite för att sedan gå runt och shoppa! :)

Vart en del saker som följde med hem, men inte nå onödigt denna gången! :)


2 par myskuddar som ska vara i Liam´s säng! :)

En ny matta... tycker den va såå söt!

Alltid bra att ha en EXTRA barnstol här hemma, så vi köpte även en sådan!

Synd att den inte fanns kvar i vit bara men blå va inte så ful den heller...

En bricka till barnstolen också!

Till sist köpte jag lådor till våran hylla EXPEDIT som vi har ute i köket...

Var synd att svarta färgen var slut. :(

Men var ju meningen att jag bara skulle ha 2 rosa & 2 svarta, men nu kommer det bli att det blir 4 av varje färg ist...

Så hoppas dom svarta kommer in snart igen, vart grymt snyggt tycker jag...

Sen ha färgerna varannan, jag älskar verkligen svart, rosa & vitt tillsammans!

Passar kanon! :)

 

DET SÖTASTE MED HELA IKEA IDAG VAR:

Våra små klimpar somnade i vagnen.... så himla söta! :)

Man blir visst trött när våra mammor går runt och shoppar! :)

 

Efter våran tripp till Sthlm så åkte vi alla hem hit och käkade, och barnen busade och hade det skoj! :)

Liam somnade vid 18.15 helt slut efter denna dagen! :)

Så nu ska jag gå ut och mysa med storälsk och bara ta det lugnt!



Kommentarer
Anna

Hm.. Jag var också i Skärholmen i dag och jag såg Linn men inte dig!! Konstigt!!

Kul att du hittade ett par bra träningsskor!! Dom jag skulle ha var slut i min storlek!



Kram kram

2010-09-25 @ 20:24:16
URL: http://anderssonlindstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0