Utedag idag! ♥

När lilleman vaknade efter lunchen så tog vi på oss kläder och gick ut på framsidan och busade en massa! :)
Vädret var ju sååå härligt!
Efter ett tag så pratade jag lite med Anki och vi bestämde oss för att gå ut i skogen och kolla efter lingon...
Ville så gärna göra lingondricka & lingonsylt, men lingonen var så små och så tråkigt att plocka dom då! :)
Så jag och Liam tog och plockade blåbär istället! :)
Liam hjälpte mer än gärna till, men inte att plocka dom utan att äta upp dom!
Sötnöten min!

Han är TOKIG i både blåbär och röda vinbär! :)
Det är ju iofs. bra! :)

Så när vi kom hem fixade jag iordning mat medans Liam var ute på framsidan och busade med Anki, Stefan och hunden Ozzy! :)
Idag vart det köttfärslimpa, kokt potatis, kokta grönsaker, gräddsås och lingonsylt!
Var smaskigt värre!

Passade även på att göra iordning 2 st dubbla blåbärskakor på blåbären vi plockade!
Vart lite blåbär över som Liam åt som efterrätt! :)
Så kom även Anki & Stefan över efter vi hade käkat och smakade på kakan också! :)
Och den fick så klart mycket väl GODKÄNT! :)

Nu är jag så trött så jag ska faktiskt ta och lägga mig och glo på dumburken...
Och vänta på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag får hänga upp den!

Det vart en lång dag idag, så jag missade självklart Biggest Loser Sverige! :S
Får väl kolla på nätet!

Saknar att ha min älskade T hemma!!!


Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0