Våran promenix! ♥

Nu har vi kommit hem från våran promenix!
Var väldigt skönt att va ute och gå, vi tog en tripp ner till fåren och gav dom lite knäckebröd!
Liam blir helt till sig när man kommer ner dit, ska bara klappa och prata med dom hela tiden! :)
Man kan ju säga att han INTE är rädd för djur precis, men däremot har han respekt och går inte bara fram!
Och det är ju bra! :)

Storälsk var ju tvungen att gå hem igen, eftersom vi glömde att ta med systemkameran! :)
Men vi hade inte kommit så långt, så gick ju snabbt att hämta den! :)
Tog en massa bilder men kommer inte lägga upp alla!

Här kommer en del bilder från våran promenix:
Klicka gärna på dom små bilderna så ser ni dom i större format! :)


Denna söta varelse fotade älsk när han hämtade kameran,
den satt utanför våran ytterdörr!

Jag gick ner mot fåren före älsk när han hämtade kameran...

Och här har han tagit kort på oss från långt håll! :)

Sen tog jag över kameran och fotade lite av varje på vägen ner! :)

Fina blommor!

Våran lilla ögonsten!

Han ser lite butter ut, men han var superglad! HaHa

♥ Gullunge

Fotade en klätterväxt!

Tror att det är en humle, sån har jag alltid velat ha klättrandes på våran framsida!

Ska nog fixa lite skott från mamma och pappa´s humle buske! :)

Klöverblomma

(älskar, älskar inte med blommas hjälp får man sitt svar) :)

Redan börjat med samling till majbrasan! :)

Nere hos fåren!

Sötnosen tycker verkligen det är skoj att vara hos fåren!

Liam var lite sisådär när han skulle mata fåren så älsk fick hjälpa honom lite.

Dom var så på som dom aldrig sett mat förut! :)

Klappa fårets klöv (fot) tyckte Liam var roligt och gjorde det om och om igen! :)

Hej Kompis, får jag klappa dig?! :)

Vadå... vill du ha min knäckemacka???

Okej, du får väl smaka då! :)

Såååå fina! :)

Här är vi hemma igen!

Fotade blommorna som är i våran rabatt!

Tycker dom är grymt fina! :)


Sådär, det var lite foton från våran promenad!

Nu ska jag gå ut i köket och fixa fram någonting som vi kan käka till middag idag! :)

skönt att älsk är hemma och kommer va hemma imorgon med, så han börjar jobba på Söndag igen eftersom han är ledig på Fredagar & Lördagar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0