Ute och busat! ♥

Liam & jag har precis kommit in...
Har vart ute i lekparken och busat en massa, åkt rutschkana, gungat, lekt i snurrgrejjen och massa annat.
Har även sparkat boll och lekt i sandlådan! :)

Saknar bara att ha min älskade T hemma, så tomt utan honom!

Speciellt när man är van att ha haft honom hemma ganska mycket den senaste tiden! :)
Får väl se när han får operationstid och blir sjukskriven och kommer va hemma igen!

Däremot känner jag mig helt slut i kroppen, allt började igår...
Fick först världens huvudvärk sen börja illamåendet och det fortsätter idag med yrsel lite då och då och är allmänt trött! :S
Men det är väl så livet ska va! :)

resten av dagen blir det bara att vara inne och mysa med min lilla klimp...
Ska gå ut och kolla på Handige Manny med sötnosen nu sen blir det nog att gå in i hans rum och bygga med duplo! :)

För att sedan börja med maten, blir potatisplättar och lingonsylt idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0