Uppe med tuppen...

Här har jag vart vaken sen 05.30, var så grymt pigg när jag vaknade...

Storälsk & lillfisen sover fortfarande! :)

Är rätt skönt att vakna tidigt och hinna göra en massa som man annars inte hinner när lillfisen är vaken! :)

Har tagit mig ett varmt härligt bad + duschat, packat ner sakerna som ska med till lillfisen, donat lite granna och nu sitter jag här och dricker min Red Bull! :)

Skönt att bara ha lillfisen att fixa iordning nu sen är det bara att åka! :)

Fast är ett tag kvar innan vi drar, vi åker strax innan 9 så vi hinner med 9.20 tåget till Södertälje!


Känner på mig att detta kommer bli en kanon Lördag...


Jag ska även kolla på nya träningsskor som jag måste köpa, tänkte också kolla på lite tränigskläder fast jag har en del sånt! :)
Alltid lika kul med nya kläder... ska iaf. kolla efter ett snyggt träningslinne! :)
Sett en del på Stadion´s hemsida som jag skulle vilja ha... så blir nog en tripp dit idag också! :)


Nä, om man skulle ta och läsa lite bloggar kanske... som jag inte hunnit med riktigt! :)

Hoppas ni får en underbar Lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0